Media Project Agency, s.r.o. – spoločnosť vlastniaca ochrannú značku Zlatá minca, organizátor súťaže od roku 2005.
Jiří Ščobák – zakladateľ, konateľ a riaditeľ Media Project Agency, s.r.o. Pochádza z Prahy, v Bratislave žije od roku 1993. Od roku 1994 pracoval na marketingu viacerých slovenských médií, od konca roku 2001 pôsobí vo vlastných firmách. Na Slovensku stretol životnú partnerku, s ktorou vychováva tri dcéry. Má široké spektrum záujmov – zoológia, archeológia, história, evolúcia. Rád cestuje, fotografuje, baví ho štandardné aj latinskoamerické tance. Od roku 1989 učí tancovať square dance. Komentuje a hodnotí filmy na ČSFD, bloguje, od roku 2005 je aktívny v diskusiách na Sme.sk. Zbiera akvarijné rastliny a divoké živorodky, je autorom článkov o meraní množstva kyslíka v akváriách bez filtrácie.
Za súťažou Zlatá minca nestojí žiadna veľká firma, veľké vydavateľstvo, veľká banka alebo poisťovňa. Sme nezávislí na politickej situácii. Našou prioritou je férovo a transparentne realizovať hlasovanie odbornej poroty.
■ Origami maskotov z eurových bankoviek vytvoril Atelier Faltkunst Origami.Graz, Rakúsko.
■ Autori fotografií: Ingrid Patočková, Vladimír Veverka, Braňo Konečný, Anna Struhárová a Jena Šimková.
■ Ilustrácie: Zuzana Ščobáková, Daniela Ščobáková.
■ Webovú stránku www.zlataminca.sk navrhla a realizovala spoločnosť Cre8iv Studio London, Veľká Británia.
Súvisiace:
Prečo som založil Fórum Zlatá minca?
Príbehy 20. storočia: Jiřího Ščobáka vyspovedali dokumentaristi z organizácie Post Bellum