Proklientský prístup vo finančnom sprostredkovaní

S učiteľom finančných sprostredkovateľov ■ Čo má sprostredkovateľ v dnešnej dobe ovládať, aby vedel objektívne riešiť potreby klienta?

■ Hosť: Eva Stoklásová. Moderoval: Jiří Ščobák. Webinár sa realizoval 24. 1. 2021 vo FB skupine Fórum Zlatá minca (o finančných produktoch).

Obsah:
0:50 Od kedy funguje škola vzdelávania pre finančných sprostredkovateľov (FS)?
2:05 Čo by mal sprostredkovateľ v dnešnej dobe ovládať, aby vedel objektívne riešiť potreby klienta?
3:30 Je časté, že FS nemajú informácie, ktoré by mali mať?
4:22 AHA efekt. Čo ho najčastejšie spôsobuje? Akú má súvislosť s očakávaniami klienta?
7:32 Vzťah “vstupu” a “výstupu” pri životnom poistení.
9:11 Častý problém: Nesprávne nastavená očakávania klientov.
11:30 Ako funguje škola? Aký je o ňu záujem?
14:04 Prečo takéto vzdelávanie nefungovalo v minulosti?
16:16 Prečo je dôležitý finančný náhľad.
19:47 Odborná vsuvka: Problematika covid pozitívnych klientov tesne pred podpisom poistnej zmluvy.
21:47 Výuka vyplývajúca z praxe. Spojitosť praxe a teórie.
23:15 Sú štandardy vzdelávania, ktoré určuje legislatíva, dostatočné?
28:05 Výuka FS: Kritéria porovnávania finančných produktov. Je treba povedať “na čo sa pozrieť”.
34:00 Odborná vsuvka: Investičné životné poistenie. Ako môže laik identifikovať prijateľnú ponuku? Identifikácia poplatkov.
41:15 Prečo je pre FS dôležitý Občiansky zákonník?
43:40 Existujú ďalšie podobné školy? Čo je potrebné sa učiť?
48:26 Vsuvka: Niektoré poisťovne na Slovensku si už dnes klientov vyberajú.
50:28 Vízie do budúcnosti. Tlakom na vzdelávanie sa bude znižovať počet aktívnych sprostredkovateľov.